samma tjejer


det blev en ganska bra förmddag till slut
även om jag typ inte kom någonstans med mitt pm
eller fick speciellt mycket gjort
samtalet med lusen var mest värt
gjorde nog min dag
damn you
jag vill också vara i london
vädret nästan lika bra här som där
viss temperaturaskillnad endast
plötsligt blev jag pepp på sommaren
20 årskalas i plural
road trips
sol, värme
öldrickande i solnedgång
min risotto från i lördags blev plötsligt mycket godare
bara för att jag blev gladare av mitt skypande
nu ska jag cykla i solen till skolan
sedan ska jag vara effektiv
njuta av solen
och pumpa med ebba
sol och hej

Kommentarer
Postat av: LUSEN

DU ÄR SÅ FIN, I LOVE YOU!

2010-03-16 @ 14:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0