st patricks day

jag lider av lite för mycket chevre
chevre deluxe beställde jag
och chevre jag fick
jag och kickan bestämde oss för en chevremiddag
hon slog på stort
snerikesburgare med extra chevreskiva bredvid
vi vill gärna tro att det inte kan bli för mycker ost
jag blev mättare än jag trodde
och snart sprutar det ur öronen
nu har jag som återhämtning skalat ett kilo potatis
för att inte behöva skala mer i veckan
så jag kör variant på potäter detta veckoslut
jag har kört på tema effektivitet hela dagen
det jag är mest stolt över
förutom min fantastiska morgon
är att jag satt igång med mitt föredrag
som jag ska hålla om tre veckor
känns mucho bra
imorgon skriver jag klart mitt pm
och så även ebba
damn vi ska vara effektiva
för att orka
ska jag sova nu
god natt

idag pratade jag med mormor
och det var strålande sol när jag åkte till skolan
då längtar jag dit
till något slags paradis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0