tyck synd om mig

jag gjorde ett tappert försök idag
efter att ha hoppat första föreläsningen pga av hosta
så gick jag på andra
fast gick i halvlek
med respekt för övriga jurister
och min egen hälsa och mina revben
sedan dess har jag praktiskt taget legat i horisontellt läge hela eftermiddagen
hade suspekta smärtor i hela kroppen
hostat som en tok
och ätit godis
jag som skulle gjort så mycket annat
gjorde en lista imorse
den har jag dock börjat beta av nu
efter mycket bra samtal med londonlusen (<3)
och goda varma mackor
upp i vertikalt läge och börja effektivisera
imorgon kommer päronen och hämtar upp oss k-towners
hem ljuva hem för några dagar
dock med juridikinslag
finns en del att göra
nu fortsätter jag tvätta och städa
och packa
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0