bal på slottet part 2


det var det här med bal på slottet
fantastisk sittning
snyggamänniskor
dans natten lång
med avslut på göteborgsnation vid sju på morgonen
så här var det
fantastiskt snygga människor, check!

fantastisk sittning, kanske
snaps, check!

dans natten lång blev det inte
men lite styrdans med david fhürong iaf
i brist på egen kavaljer som försvann direkt efter middagen
och dök upp nypippad (?) två timmar senare
jag glädjer mig iaf åt fördrinken som min kavaljer (!) styrde

och snygga var vi

för dem som inte vet vilka ovan fotade är
vi kan kalla oss dreamteam
mina absoluta favoriter.

KOMSI KOMSI KVINNOR
DET ÄR I UPPSALA DEM FINNS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

muuuums

2010-05-16 @ 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0