being a fittig jurist

jag njuter av fredagen
av att inte vara ute
och av att vara slut efter träningen
lika bra att passa på
kör på hetsschema helgen lång
imorgon är jag tillochmed imponerad över mig själv
mycket ska hinnas
mest av allt ser jag fram emot farmor, farfar och pappas besök på söndag
jag och framor hade ett litet prebesöksamtal idag
det var mysigt
mycket ska dock ske innan det
sömn, träning, brucnch, studier, skvaller och jobb
wonder woman they say
hell yeah
kvällens lycka är iaf ellas bilder från valborg

polish, reccemama, fittig och klittan
dreamteam

champagnegaloppslycka i dess renaste, och blötaste, form
anna, torka bort mascaran för i helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0