det här med att läsa 1 bok om dagen

den som inte har tentapluggat
vet ingenting om att tentaplugga
jag mjukstartar med 10-timmarsdagar
läser tills ögonen blöder
och njuter av lite sol därimellan
jag skulle inte kalla det roligt
men intressant
idag har jag varit omringad av manliga jurister
med vax i håret och spetsiga skor
T4 och T2
mycket intresssant
hela förmiddagen var de bara jag och dem
jag fick frågan om dem var snygga idag
men jag kan inte svara på det
har liksom tröttnat
vi ses ju trots allt nästan 12 h om dagen
men men
man kan inte få allt
fick höra att det kan vara bra att läsa litteratur i sommar
allt litteratur till T3 är bra att gå igenom
kul
då vet jag vad jag gör i sommar
förutom att jobba på lagen
imorgon funderar jag på att gå upp id 06.00
vara för att kunna äta frukost framför tv riktigt länge
innan jag åker till bibblan vid 07.30
jag är sjuk
tror jag .
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0