kristiflygare

det är röd dag
och jag pluggar
vill egentligen inte alls
ville helst sitta på bibblan
men det var fullt när jag kommer klockan nio imorse
det brukar det aldrig vara
för det mesta är jag först där
kan vädra ur nattluften med ett öppet fönster och läsa ett 10-tal sidor innan någon kommer
idag var det smockat
mest för att typ alla andra bibliotek i uppsala är stängda
för att
det är
just ja
röd fucking dag
man ska alltså inte plugga
men jo!
nu glädjer jag mig mest åt att T3-tentan ligger den 14e december
alltså tio dagar innan julafton
wiie
iställer för två dagar innan som på T1
jag tror det kallas juristlycka
sådant som endats jurister känner
imorgon ska jag köpa nya flikar och pennor
det kallar jag också juristlycka
nu ska jag dricka bubbelvatten och läsa avtalsrätt
inget fel med det
familjen är i läppe
i mormor och morfars sommarstuga
det hade jag hellre gjort
men men
skamden som ger sig
om tre veckor kan jag också vara där.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0