landskap

igår var det landskap III på nationen
jag blev vald till krönikör
ett ämbete jag väldigt mycket ser fram emot att ta mig an
jag har redan börjar fundera över ämnen att skriva om
jag är sjukt taggad och vill börja skriva nu
för att bli en bra krönikör ska man inte ses eller höras
fast det gör ju jag¨
en mix som kommer att göra mig till en fabulös krönikör
det är ok att tycka det ja
för att fortsätta på det kulturella temtat
så går jag ikväll och lyssnar på en av drakarna från draknästet
self made man ja
som han kallar sig själv
efter en timme med honom kommer jag alltså att vara en fabulös entreprenör med
damn vilken dag
puss
p.s imorgon ska jag försöka få ett nytt rum.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0