på tal om lycka

jag har fått ett studenrum
i en femrumskorridor
det kallar jag lycka
äntligen där alla andra bor
fem minuters cykelväg till skolan
istället för 20 min
3 min gångväg till närmsta bibliotek
och framför allt nära till dem jag kallar mina vänner
det känns sjukt bra
att jag och ella blir grannar är inte helt fel heller
jag kommer inte behöva ha ett niagarafall nedför ryggen när jag kommer till skolan
jag kommer inte att behöva cykla ensam hem varje kväll
jag kommer knappt hinna förfrysa innan jag är hemma på vintern
och jag kan gå vart än jag vill
det kallar jag lycka
jag vill flytta nu
den 1a juni är rummet mitt
flyttar så fort jag kan efter tentan.
nu undrar jag mest hur rummer ser ut
med tanke på att jag inte har en aning.
vill flytta nu nu nu.


Kommentarer
Postat av: Ella

Elin det kommer att bli så jäkla bra!

2010-05-13 @ 12:35:49
URL: http://ellastensson.blogg.se/
Postat av: nypet

bra där elin k ;) haha jag blev värsta glad av inlägget, likosm kände din lycka!

2010-05-14 @ 04:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0