pirrig mage

om fem dagar får jag sommarlov
det ni
sommar lov
precis som när man var liten
jag har ungefär samma känsla nu som då
när man skulle vara ledig en evighet
äta glass hela dagarna
och hoppa hopprep
saker och ting är lite annorlunda nu bara
jag tycker att 4 veckor är en evighet
vill mest sitta ute och dricka rosé hela dagarna
och ligga i solen på en filt
men annars är det precis likadant
samma kittlande känsla i magen
nästan för bra för att vara sant

om någon mot förmodan skulle undra hur jag ser ut på dagarna
så är det bara att kolla på miranda
jag släpar och släpar
resten får man avgöra själv


Kommentarer
Postat av: Catta

Det är du värd tjejen :-) drick nu inte bara rosé vin, ta fram hopprepet en stund med :-)

Tusen Kramar till dig!

2010-05-28 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0