knock knock... tentaplugg!

finner inte det här med bloggande lite roligt längre

mest för att jag inte har så mycket tid

om två dagar (???!!!!) börjar tentaplugget

innan det ska jag hinner en massa känns det som

bland annat vara funktionär på anders wall-föreläsningarna på torsdag

häftigt

sen drar det igång

mjukstartar med kvällsaktiviteter inbokade

det får jag inte ha nästa vecka

förutom träning

det kommer inte att hinnas med annars

jag ser dock fram emot det

kötta i två veckor

sedan fyra veckors jullov

med endast ett ynka PM att skriva under dessa veckor

LYCKA!

på tal om lycka


Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Onyktra??

2010-11-23 @ 17:29:19
Postat av: REF

varför tror du det?

2010-11-23 @ 17:30:42
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0