och vilken helg

linnea kom

och vi hade en fantastisk helg

insåg att mitt rum är alldeles för litet för att bo 2 st i

men att det är väldigt mysigt

vi har druckit vin och drinkar

och ätit alldeles för mycket mat och söta saker

idag börjar vi våra nya liv

eller jag fortsätter där jag slutade i fredag

och linnea börjar på nytt

nu är det nästan lite tomt när hon åkt

och  mycket mycket mycket mer plats

igår var det städsexa

som jag gjort mig förtjänt av efter 2h städning i fredags

jag var amerikansk fotbollsspelar

det var coolt

vi harde förfest i korren

full som en kastrull innan elva och sedan hem

nu får det vara nog med alkohol

och kolhydrater för en lång tid

aoch


Kommentarer
Postat av: veronica

okej, ref I got your message! :)

2010-11-22 @ 22:54:04
Postat av: mini

jaaa vilken helg!!! <3

2010-11-23 @ 10:12:55
URL: http://linneafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0