t3!

och så var det över

i alla fall alla seminarier och sokrater för denna termin

kan nog inte riktigt förstå att jag faktiskt är klar med obligatoriet för terminskurs 3

tentan kvar ja

men det struntar jag i

nu är det bara det roliga kvar

tentaplugg

som förhoppningsvis resulterar i föreståelse och intresse för det jag pluggat de senatse tre månaderna

har firat allt detta med att tvätta en massa

och skriva rent det allra sista

nu är det planeringen som återstår

på fredag drar jag officiellt igång

bostätter mig i staven och ger allt

jag är pepp

först ska jag gå och handla mat i klass 1 varnat väder

adjö


Kommentarer
Postat av: idaslida

rädda mig juristelin! haha! allt bra annars? :)

2010-11-26 @ 19:48:20
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0