idag har jag

har en virrigt seminarie

svettats på kontaktdagen

plockat fantastiskt mycket pennor på kontaktdagen

förvärvat två nyatermosmuggar

fått ny skilväska

sluppit köpa ny vattenflaska

ätit alldeles för mycket, äckligt godis

ätit yoghurtglass som var alldeles för isig

och fått ett nytt pennskrin gjort av återvunna däck, mkt trevligt

pluggat ett tag

stolt visat upp  mina grejer för mamma ella

insettt att mitt pm faktiskt är helt ok

efter att jag först dissat det

srkivit en trevlig kommentar till mig själv på framsidan av mitt pm

som börjar med

Bra jobbat Elin! Du behöver utveckla....

mkt roande

och nyttigt

plus att jag imorse hade ett mysigt telefonsamtal med pappa

och hade mysig sms-konversation med min syster idag

det gillar jag

nu ska jag äta min fantastiska korvstroganoff

med créme fraiche till

plugga lite

träna, fruktansvärt mkt

kanske plugga

kanske, bara kanske

sedan kolla tv

och sova

så, c'est tout

 


Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Bra!

2010-10-27 @ 23:09:04
Postat av: Mini

Assså eru bra elleee?

2010-10-27 @ 23:54:38
URL: http://linneafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0