weekend.not.bajs.

vi trodde att vi förstod hur man gör en bodelning

vi insåg att vi inte förstått något

för att sedan inse att vi nog fattat lite

jag har alldeles för mycket att göra

kan inte go på full moon party

och har inte 48 timmar på ett dygn

idag unnar jag mig träning och matlagning

sedan ska jag bara bodela

hela kvällen

tills ögonen blöder

för att gå upp och skriva pm imorgon

antagligen överdriver jag extremt

men vad gör det

detta gör

att jag på måndag

får bli full på landskapet

väldigt full

så det så

update

hälften av det jag måste göra är gjort

nu myser jag lite emellan

de två jobben så att säga


Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Låter tufft.

2010-10-29 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0