kompis

det är mycket nu
8-5.jobb har jag också
och ett hem att skönt
tur att jag inte har barn
idag har jag städat
torkar golv alltså
storhandlat på willys
med en fräck bil
tvättat lite
och jäklar vad fint det blivit
ren och fräscht
som på en reklam
nu ska jag bara fräscha upp mig själv
bytt lakan har jag också gjort
nästan så jag längtar efter att lägga mig mellan de manglade lakanen
yes, manglade
ni läste rätt
mamma och pappa har manglat
i min familj gillar  vi nämligen manglat
i mitt hem här har vi dock ingen
så vi tumlar
tumlar så att lakanen blir varma
och mjuka
nästan lika bra
fast bara nästa
nu saknar jag nästan min familj
fast bara nästan
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0