VAL!

igår var en lång dag 
en dag full av saker
jag tog tag i mitt liv
inte för omväxlinggss skull
utan för att jag upptäck att jag gillar mornar
pluggade
osv'
och sedan 
tadaaa
åkte jag ella och david till ikea och gränby
som en lite familj
jag älskar det
jag fick köra davids bil, utan servo
en upplevelse ut över det vanliga. 
men intressant körning
likt en familj gick vi runt på ikea
likt en bakfull familj
shoppade lite roliga saker
och avslutade dagen på ica
ella stod för maten på kvällen
extrainsatt halv åtta hos mig i korridorne, med anledning av valet idag 
korvstroganoff
mumma
smoothie till efterrätt
sedan däckade vi i soffan
idag är jag effektiv igen
självklart har jag förtidsröstat
framförhållning! 
träna, plugga, laga mat
VALVAKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0