here I am, nobody without you

idag har jag bakat beskvier helt själv
för att skryte lite så tyckte jag att det var enkelt
en husmors värsta mardröm
mina var snarare en dans på rosor
med en deöl små knep så gick det lätt och smidigt
stor klapp på axeln till mig
duktig flicka
nu ska jag bjuda alla jag känner på dem
iaf så länge de räcker

igår var det loppis på ringvägen
eller i rosies garderrob
kul jul
små fynd kunde man göra där minsann
hon slängde även ihop en gormetmidag till familjens och mins förtjusning
idag tänkte jag ta mig till gymmet för de som undrar
den senaste veckan har saknat det här med fysisk aktivitet
en timmes promenad igår, c'est tout!
om men inte räknar vardagsmotionen, som gå i trappor
äta godis, käkarna rör ju sig ngt ofantligt
och så vidare
men idag tänkte jag faktiskt att jag skulle bli lite svettig
det ska drypa
usch
men härligt
snart nyår
biff 2009
undrar vilka nyårslöften jag ska tillverka denna gång då
jag och ida gjorde några för två år sedan
dem tror jag faktiskt att jag uppfyllt
i år vet jag inte
kanske ska jag blir bättre på att ta tag i saker
plugga mer och bla bla bla
klyschigt
men visst
bra är det
nåt ska ska jag väl komma på
tills dess
au revoir
känns som att jag skrev tilll någon slags publik nu
det gör jag inte
kanske tilll pappa eller mamma
pousz

Kommentarer
Postat av: idaslida

jag vill smakaaa!

haha du kan ju alltid ha skaffa pojkvän som nyårslöfte, de verkar funka för andra ;)

miss yooo!<3

2008-12-28 @ 19:38:07
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0