torsdag

intressant dag
jessica och jag kom idag på att vi med säkerhet lider av damp
med kort stubin och jobba lärare är vi inte lång ifrån utbrott var dag
kortdag idag
som dock slutade eller någonstans emellan var väldigt kaotisk
hestcykla till ica för att se att dem inte har speciellt mkt kaffe kvar
hem och hetstillvarka, stresstillverka kaffe
dock tyckte vi att det var kul
nu jävlar är vi igång
snabbt gick det och bra blev det med
hoppas vi
träningen visade sig vara ganska tom
av ganska många gymnaster var endast jag och ida där
ida hade mens
vilket jag ibland får lida över
även om hon är bra för det mesta
lite ord som idiot får man kastade i ansiktet men det får man väl leva med
jag brukar säga fitta tillbaka för att hon ska få smaka på sin egen medicin

jag tror att denna dagen kommmer att gå till historien
som dagen då kaffebönorna sålde sitt första kaffe.

hej hopp snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0