söndag 1992

vi gick til final
det har vi aldrig gjort
borde ha blivit väldigt glad
insåg det dock inte riktigt
men det har jag gjort nu
det är stort
vi har aldrig varit i final förrut
ungerfär 3 år sedan vi var duktiga
nu är vi på väg
jag tycker det är kul
mkt
denna helg har dock brist på sömn
måste försöka sova igen
men vem bryr sig
vi kom till final
fick åka 20 mil till idag
för att tävla
se alla andra (dem som vi brukade vara) som kollade på
det var nog mest roande
skadeglädje är sann glädje
glad är jag iaf
glad för min fina present som min syster ska få på sin 16-årsdag imorgon
h
glad för att jag är typ ledig på onsdag
glad för att jag har fått träffat slida hela helgen, ibland brukar det vara brist på det
glad för att jag drack glögg i fredags
glad för att jag är jag
kanske lite klyschigt men

en sömn, s'il vous plait!

Kommentarer
Postat av: Rosie Caldwell

grattis! hoppas att ni far en stort present fran coachen! grattis grattis! kul for er! puss pa dig elin! Ocksa hoppas att Hona hade det trevligt pa fodelsdagen!



Vises pa skolan :) puss& kram xxx

2008-11-25 @ 11:07:00
URL: http://rosiecaldwell.blogg.se/
Postat av: Rosie Caldwell

ocksa vad ska ni gora pa onsdag?

ska vi ha lite te tillsammans?

2008-11-25 @ 11:08:13
URL: http://rosiecaldwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0