torsdag, fredag, helg

en jävligt bra dag övergick till att vara en mindre bra dag, denna dag gick till att vara en ilsken dag som resulterade i hetstränande. jag vill i alla fall berätta om min braiga dag
-eftersom vi har braaaaa schema så slutade vi halv tvååå
-fika och skitprat med mamma, jesse och iza.
-äventyr med nervevade rutor och hög musik, TÖNT! JA VISST!
-hämta ut körkort, kooolt. nu har jag det på kort
-tårta med ola, även reklamtittande, hela släkten är nu b-kändisar
-matte med jesse, iza missade dock detta, även om hon skulle behövt det, men det blir nästa gång

resten är historia
imrgon har jag sovmorgon, det gör mig glad
på lördag är det jag som är chaufför, papi ska på gubbmiddag, mysigt
hoppas även på att helgen ska bjuda på både, glass, mc och thai

det är dock några jävla myggor som svärmar i mitt hus, tror att dagens gäster tog med dem, jag har därför nu myggbettt stora som tefat i armvecken.


när vi åker till frankrike ska jag och ida leva satc-liv, dricka vin och röka på ett franskt café, så carrie bradshaw.
fan vad vi är fräcka flickor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj. om vi ska!

bara vi har tillräckligt med tid i paris så.

2008-09-05 @ 15:21:42
URL: http://idawalderlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0