la france-resan ...

la france-resan har sina spår kvar i en
idag skulle jag
ringa ida
ringa irma
ringa hanna
plugga som en idiot till religion och engelskprovet
träna
sova
städa
läsa mina böcker
läsa mina franska tidningen
ta igen det jag missat, catch up allt jag inte gjort
hitta tillbaka till rutiner
framförallt be on track

hann inte en bråkdel av det
plugga LITE
träna
städa
c'est tout

på fredag blir det iaf fika med st cyr-gänget, mkt mkt uppskattat.
kaka på en fredag

france

i la france testade jag btw på sumo
underhållande för de andra, jobbigt och svettigt för en annan

sumo

au revoir

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka osmickrande bild du publicerat på gänget hörru

hahah!

2008-09-18 @ 15:57:40
URL: http://idawalderlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0