when it was good

jag tar livet in i verkligheten igen
helgen var perfekt
pippade hela högen
länge sedan vi var bäst
nu var vi det igen
det är under dessa tävlingar men förstår varför man håller på
för att analysera lite
något jag gjort hela helgen
speciellt hur det är att vara tvilling
lite smartare är jag nu iaf
skåne var skåne
varmt, varmt, varmt
sommaren på väg
om inte veckan blir lugn så finns det risk för krock
krock med mig själv
ser iaf fram emot valborgsmys med franskflickorna
årlig uppvisning på fredag
och förhoppningsvis besö i helgen
sanbäckssammanträde kan vi kalla det
ljusa tider
pouss

Kommentarer
Postat av: Philip

Hej hej! Jag söker elinsnyggsexig. Vet du vart hon finns?

2009-04-28 @ 00:41:41
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0