first day of the rest of my life

första dagen som uppsalabo snart avklarad
extrem rundvandring med ida idag
resulterade i bättre koll samt skoskav
dock använder jag kartan oroväckande ofta
det skriker recce om mig (förstaårselev typ)
var precis uppe hos min trevliga värdfamilj (säger man så som inneboende?)
iaf
fick mitt antagningsbesked utskrivet
"känn dig som hemma"
actually I do
saknaden är dock stor
mest av allt skulle jag vilja vara hemma
mest av allt vill jag göra detta
kluven är jag
nu väntar duschen
sedan lite the hill (elins nöje nuförtiden)
och lite unt-läsning
mat får man se om man orkar laga
satsar nog på en äggmacka
trots allt åt jag lunch vid fyra
jaha, då har man blivit en dagboksskrivare
mest för familjen och vännernas bästa!
HEJ NI
puss e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0