dream on

precis all min energi går till hjärnan
inte mycket över till annat
det tas i uttryck att jag ständigt är hungrig
min mage ekar tomt bara några timmar efter jag ätit
känslan av att inte ha ätit på en hel dag
den har jag flera gånger per dag
inte konstant hunger
bara att magen skriker
tomt helt enkelt
jag orkar inte
trött är jag också
är trött på att gå upp och plugga klockan sju varje dag
ångest om jag inte gör det
obs. skillnad på den sortens ångest och tentaångest
den har fortfarande inte kommit
mest produktiv är jag mellan 07.00 och 12.00
då är hjärnan klar
dock börjar det segt
tar ett tag innan jag vaknar
idag somnade jag nästan på köksstolen
kvällarna och också en pina
vill sova
men somnar inte
fan vad synd det är om mig
usch
nu klagar jag inte mer
ska äta prinskorv
hej
helst av allt
vill jag vara där

med

och göra så här

först vill jag dock skriva tenta
fira jul
ha en fantastisk vår i supsala
leva vårlivet
och sedan åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0