frost

jag har tagit på mig mina rosarutiga pyamasbyxor
och tänker inte göra mkt mer idag
planen var spining
men jag orkar inte
någon slags feberliknanade känsla
har flyttat in i min kropp
tror att det är en reaktion på väderomslaget
trött är jag
men det är nog en reaktion på gårdagens kinder surprise
har dock frusit hela dagen
ett jävla tjat säg
började mkt smått tentaplugga idag
väldigt smått
nöjd
och köpt luccegasquebiljett har jag gjort
nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig
nu ska jag äta luccebulle
adjö

lite uppmuntran för egen del
lite roande för andra
mest pga av pygmén i bakgrunden
i blått
med ryggsäck
söt

Kommentarer
Postat av: majsan

Fast! I sverige har vi väl en lag som säger att alla har rätt att bli föräldrar (i syfte för att skydda landet mot liknande händelser som tvångsstiraliseringen på 50-talet?) eller har vi inte det? (sätter juristelin på prov här nu haha) den omfattar väl inte då att adoption förstår jag eftersom vi har sociala verksamheter som avgör den saken, men iaf.. Det är väl som du säger ingen rätt då.. äsch, men ja! ÄNDÅ liksom! :P:D

2009-12-02 @ 21:45:33
URL: http://mfaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0