fettisdag

ida fick körkort
lite som jag tänkt mig
denna fettisdag
inget skulle jag veta
men jag anade
så plötsligt stod hon utanför min dörr
och ville köra runt mig hela eftermiddagen
filosofistudierna fick stå åt sidan
lite kvalitetskörning blev det istället
mkt roligt
mkt roligt
äntligen är hon en av oss
vi med körkort
började analysera min föda jag intagit idag
två semlor (sultans slår skolan, även om den var värd sina 13 kr)
thaimat
ett rör med mjölkchoklad
500 g lösgodis
dagen har gått under firandendets tecken
fullt av firande under dagen
både med semla och mys
imrgon ska jag och jessica kränga kaffe till 200 jägare
på toyota
i våra säljaroutfits
jag ser fram emot det
jägare måste ju dricka kaffe
korv med bröd ska vi tydligen få
kvällen är gjord!
först ska vi dock genomlida ett litet filosofiprov
kategoriska imperativet
osv
mumma vad mysigt jag och filosofiboken ska ha ikväll
fast thaimaten var värd det
och den mysiga körningen
runt k-holm tusen gånger'
älskar första dagen med körkort
fan vad dagens andra semla sitter fint såhär efter träningen
je blogge en mangant
blir nog till att leva på nutrilett några veckor fram över
lever fortfarande som i thailand
i tron att solen tar bort allt, svetten liksom
bara det att det är askallt här och inget försvinner
hej hopp semla
e och i
slänger upp en lagom random pic på flickan med körkortet
och flickan med det äldre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0