Jajaja

grundenten
lite av kvalitetstid med hönapöna idag
till frukost blev det den delen av den halva semeltårtan som var kvar
gott
börjat med packning till thailand
fy fan, inte länge kvar
värme
sol
ja, allt
vi tog oss en promenad likt ett gift par jag och min syster
diskuterade ganska djupa saker för en gångs skull
ibland klickar vi
jag och systeryster
städat skogarderoben har vi gjort
om det blev så mycket bättre vet jag inte men det är väl skitsamma
letade efter ett par speciella skor
skor som jag ville ha när jag var liten
typ 10
men som då var för stora
då mamma hade lite större fötter än mig
nu har jag dock insett att jag antagligen kan ha dem
men inte fan hittade vi dem
synd
hade gjort sig snygga i thailand
idag lyssnar jag på veronica maggio
bra tjej där
dagen största problem är vad vi ska äta ikväll
blir thai i vingåker
men va fan ska man ha
vi vet inte om vi vill ha nudlar eller ris
-man blir mättare på ris, säger höna
-jag måste ladda inför imorgon och då är ris bra,säger jag
vi kom dock fram till att det spelar ingen roll hur vi gör för vi kommer iaf att ångra oss
ngt som går i släkten
velfarmor
mamma som aldrig är nöjd
fan vad oddsen är dåliga
nu ska jag duscha, ta på mig mormors tröja och åka och göra henne glad
dagens uppdrag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0