lördag/sunny day

gud vad mysigt med sol tänkte elin när hon vaknade imorse
solig promenad ner till Djulö Herrgård med veronica och linnea
fika, prat - som vanligt
oerhört mysigt och uppskattat
efter värsta pms-kvällen igår behövde jag det
kvällen bjuder på firade av jessica
sett fram emot under en längre tid nu
iza är tillbaka även
gud var trevligt
idag kom jag på att en av de saker jag avskyr här i världen är
att åka bil med min mor
kvinnan kan inte köra bil
som att jag är bättre
JA
så är det iaf
nu ska jag nog svida om
härligt ord
göra mig snygg
så gott det går
ta det lugnt ikväll elin
ja!
fan vad jag hatar när folk säger till mig
nej!
jag räknar seriöst på favorit i repris
inte så bra att den meningen kommer efter diskussionen över
ej attt kopplas samman
jei


_________________________________
jag gillade den här idag
stämmer fan in på mig
och alla andra
typ
_________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0