rardag

så här dagen efter en urballning
eller vad man ska säga
är allt skönt
dagens prov kändes bra
trots en viss snurr igår
urballning etc
nu pratar vi helt enkelt inte om den dagen mer
kul grej helt enkelt
kaffebönorna köpte jävligt dyrt naturgodis
åt blodisar och gjorde kaffe
jävlar vilket gott kaffe vi gör
inte många som kan
kom och köp
kom och köp gott kaffe för en bra sak
mysig snabbfika, i jämförselse med de andra vi haft
med franskflickorna
ida beskrev oss som rara gänget
ska nog börja kalla oss det
mysfika, mysgäng
paris
tycker om vårt gäng
rara gänget som gillar event
flexevent'''''''''''
impulsköp för många av oss
sjalar hit
väskor dit
älskade väska som jag långtat efter sedan den kom i somras
redan då hade den mig i sitt tag
nu äger jag den
lite lyckligare gick rara laggisarna hemmåt
lita lyckligare, lite svettigare
som vi gick alltså
hemma
pytt i panna
städa
fan vad jag ska ha städhjälp när jag blir stor
som jag förövrigt insåg idag att jag börjar bli
läskigt
nästa år ska man vara vuxen
-inte lång tid kvar till du ska ha barn elin
så sa höna
inte långt, nej kanske inte
minst fem iaf
framtiden
blev en jävla dagsuppdatering
så här dage efter
trams så att säga
imrgon ska iaf vi bönor ha företagsdate
företagslunch på sultans
slappmorgon
matte med per-erik-som-har-likdan-halsduk-som-jessica
som jag väntar
- MEN GUD
enda reaktionen
asgarv
helt enkelt som vanligt
mysigt kan det blir
paj
kaffe
planering
toppen flickor
nu får vi ngt gjort
företagsevent får det bli ngn anna dag
då det krävs några fler
kan nog kalla regionalmässan 5 mars för det
ett jävla företagsevent
thailans snart
ett ämne jag knappt berört
inte liksom fattat
svårt på något vis
pappa i spanien nu
mysigt
champagnerukost
jag, jag får ett ägg
samma ungefär
en vecka imrgon
sedan drar jag och gänget till asia
hönapöna och jag
eget rum utan snark
värme
drinkar
sol
bad
skit-saks-shopping
perfekt
ikväll, uppesittarkväll
försöka iaf
jessica på kickoff
lägger mobilen bredvid kudden
rara kramar
thai
två år sedan
en vecka bort
kiss my ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0