söööndag

som alla andra söndagar så kom denna lite som en chock
eller inte men fort går det
hade planerat så mkt
tänkte att jag skulle göra saker idag
hinner inte ens hälften
plugg plugg plugg
kom på när jag skulle sova att det jag hinner idag är just det
plugg och träning
annat finns inte idag
psyk-klas
fred-ekonomi
harrysammanställning
shit
iza blir psykiskt sjuk av inlämningen
filosofin gör mig lagom snurrig
och STRESSAD
blir en lång kväll
tyvärr
än en gång
break-down imrgon
med hopp om att det inte blir lika stort som bönornas
you wish
med papaya på läpparna
och svarta naglar(à la rosie)
försöker jag ta tag i saker
jag jobbar efter friskt vågat hälften vunnet-principen
då kanske jag får lite gjort
bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0