2009 i korthet

år 2009 ska bli året då jag
- tar farväl av en mkt god vän
- åker tillbaka till thailand
-förhoppningsvis finner kärleken, eller iaf ngt tillfälligt
- flyttar hemifrån
-tar studenten
 - gråter mest
- festar till pengarna tar slut,
- säger precis allt vad jag tycker om folk
- tar steget
- lämnar mina förälrdrar
- åker ifrån mina kära syster och lämnar henne själv
- inte längre behöver gå till en skolan som jag inte vill tilll
 - börjar på universitetet
- planerar min resa till Rosie och Australien
- slutar med gymnastik
- tävlar mina sista tävlingar med ett lag där åldern inte spelar ngn roll
- tvingas betala fullt pris när jag ska klippa mig
- dricker för mkt kaffe
- börjar leva på existensmimimum
- tar studielån
- kanske skiter i allt och rymmer

2009 är här och jag tänkte ta det med storm.

Kommentarer
Postat av: käresta

ack man kan se det som ett nyårslöfte, "skaffa kyfta"... klyftigt!

2009-01-02 @ 14:16:50
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: elin

2009 är året jag och hanna hälsar på dig! Vart du än tar vägen så tänker vi komma och kollar till dig. Bestämdes nyss på msn!

2009-01-02 @ 19:58:01
URL: http://elinianoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0