morgon

sen och oerhört trevlig kväll igår
linnea, veronica och jag gick igenom våra liv
om vi inte hade haft ett liv idag hade vi fortfarande suttit och pratat
vi dagiskompisar
vad vi kallar oss vet vi inte
vi har iaf väldigt roligt och trevligt
skrattar gör jag iaf
intressant det där
hur bra man lär känna varandra på en resa
som utgångspunkt
och sedan behåller det
för att anävända ett klyschigt ord: KUL
fem timmar efter att dem gått var jag åter på benen
kaffe, vatten och så på det igen
prat med älskade rosie
mkt mkt uppskattat
allt känns för en timme precis som vanligt
fick även tala med meridith och hilary
härligt med ltie engelsk
även om det kanske går lite knackigt
men hilary sa att jag var väldigt duktig
alltid lika uppskattat att höra
uppdatering om liv i australien och i k-holm
hon vet allt det där kvinnan
läser av en som en scanner
-jag kan höra att du är irritated
all kärlek till henne
<3
hon tyckte att jag skulle sova lite nu
men nej
är jag uppe så är jag
jag ser bara det positiva
upp
prata
frukost
träna
plugga som en idioit
sedan lite kvalitetstid med ida
så var dagen
kommer att gå i ett svisch
hej på er
ps bilder på en ny och lite läskigare napkin face kommmer inom kort
till dess
håll till godo
napkin face

Kommentarer
Postat av: Rosie Caldwell

hej du,



vem ar det u bilden? jag tror den ar jessica? men kanske inte. det var ju bra att prata med dig och hoppas det ar allt bra med ida ocksa. halsa henne! puss o kram

2009-02-01 @ 04:41:23
URL: http://rosiecaldwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0