nattligt

det skulle kunna kallas natt
jag har börjat med något slags nattligt
listan över vad som bör göras är lång
men jag gör inget av det
istället lyssnar jag på melissa horn och går runt i mina nya skor
fan
kommer inte att bli mkt gjort
inte mkt avprickningar på schemat
men det kan ju vara mysigt iaf
ser ut som en radiopratare
jag är i sändning som vi brukar säga
ida skulle skratta om hon såg mig
fast det gör hon nog ändå
hon vet hur jag ser ut i mina radiolurar
en radiopratare med pyamas, högklackat och lurar
vilken syn
tur att jag drog ner persiennerna
åter till min dans och mig själv
bon soir
bonne nuit
bonjour

quelle fille



Kommentarer
Postat av: idaslida

hahah elin är i sändning! haha jag garvar, ååh jag garvar!

2009-01-29 @ 08:03:31
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: iza

elin är igång med massor av i och klockan är halv tolv. så olikt mig

2009-01-29 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0