slow

när det gäller gårdagen så skulle jag vilja citera iza
eller bara kopiera det hon skrivit
"mannen, som idag gick runt och knackade dörr i laggis, fick inget svar när han idag knackade på hemma hos familjen karlsson. trots att det var fyra tjejer där. dom låg istället ner på golvet för att inte bli sedda med en puls likt en marathon-löpare för att de av nån anledning var rädda. så han fick vända om, men fick sig ett gott skratt när han hörde springande steg i trappan, fnitter och ser fyra flickhuvuden titta fram i fönstret för att sedan försvinna bakom gardinerna när de märker att han upptäckt dem.

kaffebönorna hade helt enkelt ett totalt break-down hemma hos karlssons idag"

jag vet inte riktigt vad vi höll på med och varför
men fan vad kul det var när man tänker efter
en av bönornas bättre studen
jag har fortfarande inte återhämtat mig från gårdagen
och det uteblivna sömnen
trots 12 h sömn denna natt
vet inte riktigt varför
spänningshuvudvärk på det
mindre kul
ETXTREMT mkt i skolan
alldeles för lite tid
och så annat att tänka på
imrgon blir dagen hård
upp i ottan
tala med rosie på skype
LYCKA LYCKA LYCKA
efter det plugg
träning, träning
plugg
plugg
plugg
något socialt
I guess thai eller liknande
lugn iaf
sedan söndag
plugg
plugg
plugg
träning
ngt annat på det och min helg är gjord
vare sig jag vill det eller inte
sedan börjar helvetesveckan
okontaktbar
måndag, tisdag
hur jag gör vet jag inte
men det ska göras
hej hopp
ikväll ska jag iaf äta och skvallra
toppen
kalas
först spikmatta
coolt
i hopp om att bota huvudvärken
puss ref!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0