tom

sjuk

Kommentarer
Postat av: rosie caldwell

hej hej pa dig min alskling van,



hur mar du ?? jag ar i canberra som du vet och det ar inte sa kallt idag sa skont fakitskt. jag ar med morfar idag darfor att mormor ar ut med en kompis pa nagon shopping centrum att kopa en tv, deras gick sonderad igar sa vilken tur att de kan kopa en ny idag :) vad ar nytt med dig? ska du ser ola imorgon?? vad ar han lika som? vad gillar han till exempel?? jag ska kora hem till sydney i typ 2 timme och sen ser helen for middag. hon har j en pojkevan som jobba pa en kaffestallet som heter russ. han komma ifran sydafrika. jag tycker mycket om honom men min mamma saga att han skulle ler mer. ahaha men han kan inte har allt :) han ar 30 . helen ar 24. hon jobba mycket och de ser verandra for middag . de har varit tillsammans varje kvallen i veckan ahah :) hon hade en andra kille pa sondag men har sagt nej till honom darfor jag tror det ar nu ju seros med russ ahaha . den ar helens saga nu. det ar tyvarr att elizabeth har inget pojkevan. hon ar ju pa vag att bli en riktigt advokat pa den 13 febuari ifall du vill vet. sa det ar ju spannade. mamma forsatta mycket att planera brollopet som ska bli hemma hos oss den 4 april. de ska gora nagonting annat nagon i framtiden men john maste jobba lite hartare nu att hans jobba vill dt fran honom sa de ska inte gifta sig i paris :( jag maste gar nu men jag saknar dig mycket just nu och vill en krram av dig. xx

2009-01-16 @ 00:52:24
URL: http://rosiecaldwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0