måndagsångest

måndag
och extremt mycket att göra
klar med allt
utom talet
klockan är över åtta och jag vet fortfarande inte vad jag ska prata om
retoriktal på 5-10 min
med stilfigurer och allt
-måste komma på ett sätt att slippa
citat av marre
blir till att skriva tal i natt
och öva
har ett halvt
med det håller ju inte
funderar på att få någon slags sjuka
mellan 09.50 och 11.05 imorgon
eller så skriver jag bara något väldigt dåligt
hoppas på att jag inte får göra
och skriver ett mycket bra tills på måndag
vet inte vad som är bäst
första ska jag ha lite telefonkontakt
duscha
kanske sova lite
sedan ta tag i allt vad tal är
helsingbord
ibland undrar jag bara vad jag gör
vad dem jag umgås med gör
och hur vi ser ut tillsammans


bon soir

Kommentarer
Postat av: idaslida

we look... good^^ haha! <3

2009-05-25 @ 22:58:05
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0