revfest

onsdag och vi har alla nått en milstolpe i våra liv
i alla fall bönorna
idag lämnades vår rapport in
19 sidor bara om bönor och bönorna
äntligen
stämningsmusik på köpet
nu är det bara muntliga kvar imorgon
som ser ut att kunna genomföras lite lagom bakis
klassen kanske styr någon slags grill ikväll
@ zzzinani
äntligen skullle men väl kunna säga
balplaceringarna läcker sakta men säkert ut
jag är mycket nöjd
känns dock som att allt jag gör nu är förberedelser inför balen
träning
solning
handla grejs
färga hår
planera
dock ska man hinna med mycket innan denna dag
muntlig redovisning av Kaffebönorna
som jag tror kommer att bli en succé
vi planerar att visa min film
får se hur det blir med det
sedan har man det här nationella
matte c
grruruuu
kul
pax för plugg imorgon
pax för studentplanering med mamma imorgon
pax pax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0