bilsnack

jag tror att jag lider av för mycket sömn
i och för sig bra med tanke på att jag misstänker att jag kommer att lida av sömnbrist på tisdag
men det är bara en gissning
annars bra söndag
städat har jag gjort
mycket duktigt
klapp på axeln elin
tränat har jag också gjort
klapp klapp
gått promenad
gjort en massa matlådor
samt organiserat upp min tentaångest
vore en överdrift att säga att jag har koll
det har jag inte
men jag inbillar mig
imorgon ska jag läsa
läsa
läsa
typ
sedan är det dags för
tadaaa
LANDSKAP II
lycka
det blir nice
jag och makkakakakokngou
härligt
long time no see
god natt säger jag här
för att lägga till ytterligare sömntimmar
på min redan fulla sömnagenda
puss

kvällens lycka var när den här kom på tv
(näst efter dagens avsnitt av ensam mamma söker)
jag älskar den här reklamen
lite skrytig blir jag för att jag kört alla bilarna
utom cruisern
i gamla versioner dock
men ändå
tror att jag kanske kört den nya verson
och avensisen
har jag det pappa?
saknar pappa lite när jag ser den
tänker på honom då
han har kört alla
speciellt den nya vita priusen
tror dock inte att den är med i reklamen
den gillar vi
vi<3prius

Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Du har väl kört alla.

2009-11-02 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0