heroes

torsdag
och klassfest
med superhjältartema
jag har två tankar
antingen supermormor
eller powerpuffpingla eller liknande
tiden får utvisa
eller min garderob
blodsockerfall har jag
skakar som en idiot
borde kanske stoppa i mig något
mer än en apelsin
lyssnar på julmusik
carola
tacka vet ja
pepparkakor har jag ätit med
första advent om två veckor
mys mys mys
jag längtar
ännu en anledning till att äta alldeles för mycket pepparkakor
samt lussebullar och glögg
idag gjorde jag något vuxet
tecknade ett abonemang till min mobil
pappa sa att jag gjorde rätt
då kändes det bra
en säljare på gatan
gissa om jag var skeptisk
får alltid känslan av att sådana raggar
men det sa han att han inte gjorde
för att jag skrattade när han gav mig sitt personliga telenr.
HA
intressant upplevelse om inte annat
nu hungrar jag snart ihjäl
fem pepparkakor och en apelsin senare
det hjälper liksom inte
måste leta föda
hej

pssst
jag vill sexa på snerikes
så här brukar vi se ut
en helt vanlig natt
vid 04.37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0