Life uncommon

igår kollade jag på ett fall för louise
lite av mit favoritprogram dessa dagar
den här låten kom
jag älskade texten
Don't worry mother, it'll be alright 
And don't worry sister, say your prayers and sleep right
It'll be fine lover of mine
It'll be just fine
Lend your voices only to sounds of freedom
No longer lend you strength to that which you wish to be free from
Fill your lives with love and bravery
And you shall lead a live uncommon
I've heard your anguish
I've heard your hearts cry out
We are tired, we are weary, but we aren't worn out
set down your chains, until only faith remains
Set down your chains
And lend your voices only to sounds of freedom
No longer lend your strength to that
which you wish to be free from


jag tyckte också om luftslottet som sprängdes
jag hävdar att det är den bästa i triologin
jag vill också hävda, med stöd av mina egna skrattmuskler,
att jag har juristprogrammets roligaste basgrupp
jag skrattar konstant
och de skrattar konstant åt mig
och med varandra
idag slutför jag min pm
hoppas jag
utför någon slags fysisk aktivitet
samt dinnerar på snerikes
adjö adjö



Kommentarer
Postat av: höna

don't worry sister, say your prayers and sleep right

2009-11-28 @ 12:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0