mememe

biverkningarna av vaccinet kom igår eftermiddag
mild frossa, ont i huvudet och ryggen, pms-liknande symptom
gick på kick off
ringde mamma och grät en skvätt
då kändes det lite bättre
åkte hem och tyckte synd om mig själv
idag mår jag bättre
ont i armen är det enda
känns bra
eller ont gör det ju men i jämförelse
nu ska jag plugga
i eftermiddag har jag föreläsningar
efter det vet jag inte hur dagen skall te sig
skönt
skulle vilja träna men det går ju inte med svinarmen jag dras med
idag ska det tydligen komma snö
det kan ju vara trevligt
så länge det inte påverkar mina dagliga cykelturer
nu väntar mitt seminarie
goddag

Kommentarer
Postat av: majsan

jag ska ringa! eller linnea ska, jag har nämligen en plan för den tjejen imrg! mohihihiihi :))))

2009-11-05 @ 10:48:32
URL: http://mfaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0