ineffektiv

veckans mest ineffetkiva dag
har inte fått mycket gjort
skrivit ett halvt pm2
ordbajsat alltså
sovit en timme på bibblan
kollat ut genom fönstret
känns lite hemskt
med tanke på att jag var på snerikes 5 h idag
usch
å andra sidan fick jag ju lite gjort
har fått mer gjort här hemma nu på en timme
diskat
kokat korngryn
plockat udan kläder
påbörjat min packning hem-hem
haft peppsamtal inför fredag med ida
försökt bestämma vad jag ska ta på mig på fredag
det misslyckades dock
nu äter jag istället yoghurt
ska iväg och träna
lite av en ordination från fiza
och henne lyssnar jag på så det är bara att pallra sig iväg
har raggat till mig sällskap också
vilket gör det hela lite roligare
har besämt mig redan nu för att inte sitta hela kvällen som igår
liksom ingen idé
effektiv timme är bättre
au revoir mes amis
ses i helgen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: hönahjönaaaaaaa

miss you so much so muchhhhhhhhhhhh., förstår du att du kommer hem? här bor jag. skum känsla. välkommen till mig, känns det okej att säga nu. eller? oacceptabelt.? lustigt. vi kanske bör strunta i funderingarna och bara vara. jag räknar dagaaarna!

2009-10-21 @ 17:50:43
Postat av: iza

hahaha ;D

2009-10-21 @ 18:59:08
Postat av: elin

MISSS YOU TOOOOOOOOOOOOOO HÖNIS! jag har nog inte fattat att jag kommer hem om typ två dagar. Välkommen hem till mig familj typ. Bor jag inte där alltså? egentligen inte, hur fan blir det i sommar, är jag gäst i åtta veckor då? vi vet ju hur vår familj är med gäster...

2009-10-21 @ 20:36:22
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: elin

MISSS YOU TOOOOOOOOOOOOOO HÖNIS! jag har nog inte fattat att jag kommer hem om typ två dagar. Välkommen hem till mig familj typ. Bor jag inte där alltså? egentligen inte, hur fan blir det i sommar, är jag gäst i åtta veckor då? vi vet ju hur vår familj är med gäster...

2009-10-21 @ 20:41:20
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0