we are your friends

återhämtningsprocessen går framåt
jag jobbar på det
sömn var inte att tänka på idag
det märkte jag det
pluggade ist
fick en del bra saker gjorda
lång dag
hunnit mkt
trots extrem trötthet
men man vänjer sig
snart ska jag upp på lite äppelkaka hos familjen
det uppskattar jag
sedan bonde
som vi väntat
på lördag ska jag jobba
på snerikes
seniorföreningens höstfest
kan bli intressant
hoppa i svart byxorna och vita skjortan
drop dead
aldrig gjort
blir intressant
men jag är förväntansfull
nu ska jag äta upp min avokado
som jag så fint unnat mig
innan lite kawka och kaffe
puss
p.s
snart kommer jag hem
hem som i bemärkelse att jag åker hem på lördagen
och åker hem igen på måndagen
jag har nämligen två hem
lite bättre
d.s

Kommentarer
Postat av: hannaaaaa

jag dör! börjar bonden idag? dör dör dör. och jag som längtat! en svordom på det där så.

2009-10-07 @ 19:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0