fredagsmys


ella har lyckats fånga mitt riktiga jag
eller i alla fall hur jag ser ut
för så här ser jag ut mest nu förtiden
hårt arbetande kvinna
på dagen och på kvällarna
därav det lite slitna uttrycket
men jag trivs med mitt liv
det är mysigt
som nu
när jag dricker kaffe och kollar på talang
ensam
efter att ha hjälpt pensionärerna på övervåningen
med sina mejladresser
som inte vill fungera
det är så dagens pensionärer är
beroende av mejl
så ska jag också bli
imorgon går jag upp i ottan
tränar skiten ur mig och ebba
äter förhoppningsvis fabulöst god lunch
pluggar
och jobbar lite till
likt bilden ovan
en helt vanlig dag
med helt vanliga aktiviteter
puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: ROSIE CALDWELL

hej hej min alskling. det var skitkul att prata med dig :) pa skype! ha det bra pa jobbet och hora av mig nasta vecka nar jag ar ute pa fest! det blir jatteroligt att ser hur min 'NUN' dagar gor. tusen kramar din rosa

2010-04-16 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0