långfredag

hostan och kroppssmärtorna fortsätter
och jag njuter av att vara hemma
typ
idag har vi firat påsk
med nästan hela tjocka släkten
i alla fall med farmor och farfar
och hönas respektive
mycket trevligt
första gången vi har utomstående med på dessa tillställningar
det uppskattas
så fort vi var klara flydde dock alla
höna till granliden¨
mamma och pappa till luvsjön
tomt blev det
jag är officiellt chaufför för kvällen
iträder mig rollen som rav4ägaren
lite av min största favorit
bil alltså
jag pluggar nu
mest för att det inte finns så mycket annat att göra
och för att det måste göras
det blir lite roligare med mina nya dator
hemskt att det ska till en ny dator för att det ska bli roligt
men så är det
imorgon äter vi påskmat och påskgodis tills vi spyr
hos mormor och morfar
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0