jag är där jag vill vara

jag är åter i uppsala
har fyllt på kyl och frys
samt vinkat av föräldrarna i cp-bussen
tänk vad allt känns bra
inte en van känsla
förr har det alltid känts så jobbigt
nu flyter det
saknar hönis bara
ibland förgyller hon min vardag
väldigt ofta
men nu säger dem att det är dags
dags att välkomna hösten
och det är precis vad jag gör
med kaffe och chokladbollar
med skum
jag har en veckas semester framför mig
eller vad jag nu väljer att kalla det
tanken är att jag ska göra allt roligt
som jag egentligen skulle gjort i höst
på en vecka
dem säger ju trots allt att väggen står där om drygt en vecka
jag satsar på att hoppa över den
och göra mitt bästa
c'est tout
pour maintenant
om jag bara kunde hitta min kameraladdare
och visa bilder på min fantastiska sommar
iaf första hälften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0