kvalité

shit jag utnyttjar min lediga dagar till max
vi har långa dagar här i korren
uppstigning 08.00
ett måste
ett obligatorium
morgonpromenad är något vi ska fortsätta med
om någon frågar mig iaf
shopping hinner vi med innan lunch
lunchar ihop
och är sociala, fixar och trixar därefter
och efter det tränar vi
med vi menar jag mig
och ella
vi i korren
liksom
shit vad jag njuter
mitt mål för dagen är att skriva klart min krönika
den måste bli klar
skrivtorka
ANTON HJÄLP!!!
adios
psst. imorgon hämtar jag irma vid tåget
då flyttar hon officiellt hit
äntligen i samma stad
på tal om lycka bara

Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Du verkar trivas.

2010-08-23 @ 20:26:17
Postat av: i

L Y C K A JA. men inte imorgon hallå!!!

2010-08-23 @ 23:17:03
Postat av: elin

nä, inte imorgon, på onsdag!

2010-08-24 @ 10:14:42
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0