smakförstärkade

vi fortsätter leva på snorre
lugna gatan
sover, äter, kollar på tv
idag har vi shoppat
tagit oss ur källaren
och spenderat lite pengar
jag är mest nöjd med mina mysbyxor
haremstyle
kommer nog inte vistas ute med dem
men ack i källaren är dem perfekta

jag glädjer mig också över min nya snyggoutfit
nästna lika nöjd som anna var, när hon visade mig sin nya i staven
höna får agera lite

min planerade outfit till pubrundan
jag brukar kunna ändra mig i sista sekund
lite som jag gjorde med ett par skor idag
jag ångrar att jag inte köpte den
svarta, skinn, precis sådana jag letat efter
men de kändes inte bra på
det skiter jag ju dock i nu
och ödslar endast energi på attt ångra mig
även om jag vet att de inte satt bra
och höna påpekar snällt det varende gång jag klagar lite
hon är allt en bra syster
jag letar vidare i sthlm
helt enkelt
nu ska vi dricka mjölk
och doppa ballerina kladdkaka i
själva doppningen ska tydligen förstärka smaken
vet inte om det funkar
för mig smakar det endast vanlig jävla ballerina
inget fel med det dock
men...
bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0