fucking 20

jag fortsätter ett lunka fram
stiger upp tidigt på morgonen
tar morgonpromenader
dricker kaffe i lugn och ro
har allmänt semester
saknar uppsala lite
njuter av att inte behöva plugga
även om jag glömt allt vad studier är för länge sedan
imorgon tar jag hit dem
de jag för länge sedan slutat kalla bästisar
eller allt som beskriver hur pass väl vi känner varandra
jag tar hit de mest okomplicerade
och firar min 20årsdag
på måndag är den här
än så länge dricker jag öl köpt av pappa
och vin köpt av mamma
på måndag ändras det
då blir jag nästa vuxen
även om jag flyttade hemifrån för ett år sedan
vi ska ha trevligt
äta pizza och dricka öl
simpelt
det blir bäst så
simma snabbt

Kommentarer
Postat av: iza

hahahah "de mest okomplicerade"

2010-07-02 @ 10:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0